Sunday, December 28, 2014

Mabuk. Cabul kuda

 28/12/14 

Diduga Cabuli Kuda, Polisi Tangkap Seorang Pria
WAUSAU - Seorang lelaki di Wausau, Wisconsin, Amerika Syarikat  , ditangkap atas tuduhan melakukan kejahatan seksual terhadap seekor kuda. Jared Kreft didpercayai  telah melakukan oral seks pada kuda milik tetangganya.

Seperti diberitakan Huffington Post, Jumaat (26/12/2014), lelakio 30 tahun itu ditangkap pada 24 Disember 2014 setelah polis Marathon County merespons laporan warga yang menceritakan tentang kejadian aneh di sebuah gudang di jalanan Wausau, AS.

Ketika polis tiba ditempat kejadian, mereka melihat Kreft sedang memakai masker wajah, jaket hitam, dan seluar berwarna biru dengan lubang di bahagian kelamin dan punggungnya.

 Ketika ditangkap Kreft juga sedang memegang paip ganja dan stoples petroleum jelly. Polis mengatakan bahawa Kreft dipercayai telah melakukan oral seks pada seekor kuda di gudang, setelah melihat film porno dan menggunakan ubat terlarang.

Pendakwa  wilayah Marathon, Kyle Mayo mengatakan bahawa kasus ini jarang terjadi di daerahnya. “Kes ini unik. Kami tidak pernah melihat kes seperti ini,” ujar Mayo.

Kreft didakwa atas tuduhan melakukan kejahatan seksual terhadap organ seks hewan kerana dipengaruhi ubat terlarang. Saat ini kesnya masih dalam pemeriksaan di Mahkamah  Marathon County.
sumber: Okezone.com

No comments:

Post a Comment