Thursday, December 25, 2014

Rayu isteri agar tak marah lagi, lelaki ini borong 45 kereta

25/12/14

Rayu istri agar tak ngambek lagi, pria Rusia borong 45 mobil
Kereta di Rusia disusun jadi kata maaf. ©2014 Merdeka.com 
Kejadian di Rusia ini terhetung permintaan maaf paling ekstrem dilakukan seorang suami pada isterinya. Tak tanggung-tanggung, 45 buah kereta disewa hanya untuk disusun membentuk kata 'maaf' ketika dilihat dari udara.

Surat khabar the Independent, Khamis (25/12), melaporkan permintaan maaf ekstrem itu terjadi di kota Surgut, wilayah tengah Rusia. Puluhan kenderaan roda empat itu didatangkan bersama para pemandunya sejak siang hingga malam.

Puluhan kenderaan ini disuruh membentuk formasi yang bila dibaca menjadi 'Prostii', ertinya 'maafkan aku' dalam bahasa Rusia. Sebahagian melingkar, sehingga nampak seperti lambang hati.

Lelaki  ini lantas merakam formasi kereta-kereta tersebut dari bangunan di seberang tempat parkir. sang isteri yang sedang marah diajak serta.

Dari video yang kini viral kerana disebarkan oleh Ruptly itu, terdengar suara sang isteri tertawa-tawa. Patut diduga, wanita tersebut tersentuh dan menerima permintaan maaf pasangannya.

Hingga berita ini dilansir, tidak diketahui apa kesalahan si lelaki sampai terpaksa susah payah  sekadar untuk minta maaf. 
sumber: Merdeka.com

No comments:

Post a Comment