Saturday, February 28, 2015

Zakarnya Hilang Secara Misteri

28/2/15

 Presenter Televisi Selingkuh, Buah Zakarnya Hilang Secara Misterius


net
Ilustrasi 

  JAKARTA - Dmitry Nikolaev, (30), seorang presenter televisyen di Rusia, kehilangan buah zakarnya secara misteri , setelah dia berkencan dengan seorang wanita pirang yang ditemuinya di bar.

Lelaki asal kota Moscow itu, mengatakan saat sedang minum-minum di dalam bar, tiba-tiba wanita itu datang mendatanginya. Tak lama setelah itu mereka memutuskan untuk meninggalkan bar untuk menuju ke sebuah sauna yang berada di dekatnya.  Bersama-sama mereka pergi dengan menumpang sebuah teksi.
Setelah beberapa waktu menikmati mandi sauna dan minum bir bersama, mereka kemudian berciuman.

Hal berikutnya yang dia ingat, adalah bangun dari tidur dan merasa nyeri yang sangat luar biasa di sekitar selangkangannya. Ketika ia cuba mencari tahu dimana asal rasa sakit itu ia melihat darah mengalir diseluarnya.
"Saya bertemu dengan seorang gadis di bar dan kemudian kami pergi ke sauna menggunakan teksi. Saya ingat saya minum bir, dan setelahnya saya tidak ingat lagi," tuturnya.

Ia baru mengetahui bahawa buah zakarnya telah hilang ketika dia memeriksa dirinya ke rumah sakit. Menurut doktor yang memeriksanya, buah zakar miliknya telah dikeluarkan melalui sebuah prosedur pembedahan oleh seorang yang sangat pakar. Prosudur itu dilakukan ketika ia berada dalam kondisi dibius.
"Saya fikir itu hanya dipotong, tetapi doktor mengatakan kepada saya testis saya telah hilang," katanya.

Malu telah berselingkuh dan telah kehilangan buah zakarnya, Dmitry mengatakan kepada isterinya eia terpaksa menjalani pembedahan darurat pada alat kelaminnya kerana penyakit serius yang datang tiba-tiba.

Kes ini sedang disiasat oleh pihak keselamatan, dimana Dmitry dipercayai merupakan korban sindikat perdagangan organ manusia.(Mirror)
 Sumber:TRIBUNNEWS.COM

No comments:

Post a Comment