Thursday, April 2, 2015

Jual Keperawanan Gadis-gadis Usia 13 Tahun. Lelaki ditangkap

2/4/15

Jual Keperawanan Gadis-gadis Usia 13 Tahun Seharga Rp 2,4 Juta, Germo Ini Dicokok Polisi
NNN
Takeshi Kagabu

 TOKYO - Keperawanan di Jepun dijual untuk mendapatkan 20,000 yen  seorang .
Takeshi Kagabu, 32 , sang pelaku ditangkap polis  baru-baru ini, diumumkan polis hari ini Rabu (1/4/2015) kepada media Jepun. Pelaku menjual beberapa gadis Jepun di bawah usia, antara 13 tahun hingga 15 tahun kepada lelaki-lelaki kaya di sebuah hotel di perfektur Chiba.

"Kagabu memang telah berulang kali ketahuan melakukan penjualan seks tetapi kali ini ketahuan menjual gadis di bawah usia yang jelas pelanggaran undang-undang tenaga kerja, sehingga kami tangkap baru-baru ini," ungkap sumber Tribunnews.com petang ini (1/4/2015),

Bulan Mac 2015 lalu Takeshi Kagabu, yang berdomisili di daerah Adachi Tokyo, melakukan pertemuan dengan beberapa gadis berusia antara 13-15 tahun di sebuah hotel di Funabashi, perfektur Chiba.

Gadis-gadis tersebut diserahkan kepada lelaki-lelaki kaya  di sana dan sang gadis tiap orang mendapat 20,000 yen untuk pekerjaannya sebagai PSK tersebut.

"Saya tidak tahu mereka masih di bawah usia saya kira sudah dewasa," paparnya kepada polis  menolak tuduhan polis mempekerjakan anak di bawah usia yang jelas melanggar uu tenaga kerja, uu pornografi anak dan uu prostitusi di Jepun.

Kagabu mengaku mengenal anak-anak gadis itu dari web Deaikei yaitu laman media sosial Jepun tempat kenalan laki dan wanita yang berlanjut biasanya pacaran dan menikah. Tetapi kini Deaikei menjadi tempat perkenalan dan berlanjut ke dunia seks, dengan tujuan wanita mendapatkan wang dari jasa seksnya tersebut.


Masih disiasat lebih lanjut apakah Kagabu terkait mafia Jepun - Yakuza yang memang sengaja dan spesialis mencari duit dari dunia seks di Jepun. Info lengkap yakuza boleh dibaca lengkap di www.yakuza.in
.
Editor: Agung Budi Santoso/
Sumber:TRIBUNNEWS.COM

No comments:

Post a Comment