Tuesday, April 21, 2015

Lima tahun berkahwin, doktor cantik ini bunuh diri kerana suami gay

21/4/15

Lima tahun menikah, dokter cantik ini bunuh diri lantaran suami gay
Priya Vedi dan suaminya. ©Facebook
  Seorang doktor wanita di India bunuh diri dengan mengiris pergelangan tangannya di sebuah hotel di New Delhi Sabtu lalu.

Sebelum bunuh diri, dia meninggalkan catatan dan unggahan di Facebook yang mengatakan suaminya yang sudah dinikahinya selama lima tahun ternyata seorang gay.

The Times of India melaporkan, Isnin (20/4), wanita itu,  Priya Vedi  juga dipercayai diseksa kerana soal mas kahwin.

Suaminya yang bernama Kala Vedi sudah ditangkap polis .

"Selama lima tahun ini saya cuma isteri KTP buat dia," kata Priya dalam laman Facebooknya pada pukul 14.45 Sabtu lalu. Dia mengatakan suaminya punya hubungan dengan lelaki lain.

Di hari itu juga Priya masuk ke sebuah kamar hotel. Mayatnya kemudian ditemui pekerja  hotel yang masuk kamar pada 08.30 keesokan harinya.

"Dia terbaring penuh darah dari pergelangan tangannya. Nadinya tersayat. Dari titisan darahnya dia menyuntikkan racun ke tubuhnya," kata polis  senior.

Polis  dihubungi oleh pengurus hotel setelah dia tidak menjawab telepon dari petugas hotel.

"Saya berkahwin selama lima tahun dengan doktor Kamal Vedi. Kita tidak pernah punya hubungan fisikal sampai sekarang. Saya menemui akaun Gmail palsu di komputernya. Dia sering berbual dengan teman gaynya dan menonton film porno gay dan berhubungan dengan komuniti gay," tulis Priya di Facebook.

Menurut Priya, suaminya sudah mengaku gay sebulan lalu.
Sumber:Merdeka.com

No comments:

Post a Comment