Saturday, May 23, 2015

Marah Kerusi di Pesawat Diambil Orang Lain, Lelaki Ini Telanjang di Lapangan Terbang

 22 Mei 2015

Kursi di Pesawat Disabot Orang Lain, Pria Ini Telanjang di Bandara
net
 JAKARTA - Seorang lelaki separuh umur meluapkan kemarahannya dengan menanggalkan semua pakaiannya, setelah mengetahui bahawa kerusi pesawat yang ditumpanginya untuk menuju ke Jamaika telah diisi oleh orang lain.

Insiden itu terjadi di Lapangan |Terbang Internasional Charlotte Douglas, di North Carolina, Amerika Syarikat, di hari Rabu (20/5/2015), waktu setempat.
Para saksi   mengatakan lelaki itu menjadi marah ketika dia diberitahu bahawa pesawat syarikat  penerbangan US Airways yang seharusnya menghantarnya menuju Jamaika, telah penuh.

Tanpa berfikir panjang, dia menanggalkan seluruh pakaiannya dan berdiri di depan kaunter ketika dia diberitahu penerbangan US Airways ke Jamaika sudah padat. Dia telanjang dan berdiri di dalam lapangan terbang selama 40 minit.
Seorang pengunjung lapangan terbang, Sherry Ketchie, mengabadikan aksi lelaki yang namanya tidak diketahui itu menggunakan kamera.

"Saya melihat beberapa orang berlarian menuju satu tempat, dan saya tidak mengetahui apa yang terjadi, orang-orang berkumpul dan mereka tertawa, Jadi saya menghampiri kerumunan tersebut dan seorang pekerja lapangan terbang mengatakan bahawa orang itu marah kerana batal terbang ke Jamaika," tuturnya seperti dikutip dari Upi.com, Jumaat (22/5/2015).

"Kemudian dia mulai berdiri di sana dengan tangan disilangkan dan berteriak ke arah wanita yang berada di belakang meja. Dia berdiri di sana sejenak dan kemudian mulai berbicara pakaiannya, saya tidak pernah melihat hal itu sebelumnya," katanya.

Lelaki itu kemudian dibawa oleh |Polis  Charlotte-Mecklenburg ke rumah sakit untuk menjalani pemeriksaan.(Upi.com)
 TRIBUNNEWS.COM

No comments:

Post a Comment