Tuesday, February 16, 2016

Lelaki ini buang air besar di perhentian bas. Hadoii

Tak Tahu Malu, Pria ini BAB Sembarangan
Lelaki dewasa ini dengan cueknya buang hajat ditengah orang ramai 
yang sedang menunggu bas. (Mirror.)
 
  Lagi-lagi aksi warga di China kembali menarik perhatian. Kali ini dilakukan oleh seorang lelaki dewasa di Kota Lanzhou.

Dilansir dari Mirror, Sabtu, 13 Februari 2016, seorang lelaki yang sedang menunggu bas di sebuah  perhentian bas    tiba-tiba berjalan ke samping  . Ia lalu membuka seluarnya dan menyalakan sebatang rokok. Lelaki tersebut lalu berjongkok diiringi pandangan heran dan bingung calon penumpang bas yang berada di perhentian bas yang sama.

Video ini dirakam di Lanzhou, di Provinsi Gansu, China dan diunggah hingga mencapai 13,000 penonton.  Seseorang yang merakam kejadian memalukan itu warga yang lalu menyebarkannya ke media sosial. Dalam rakaman tersebut, lelaki tersebut terlihat begitu santai melakukan tindakannya sementara orang-orang di sekitarnya diam membisu.

Kes warga China yang dengan cueknya membuang hajat sembarangan sering terjadi. Beberapa bulan lalu, seorang pelancung  asal China membantu cucu laki-lakinya untuk buang air besar di depan toko pakaian mewah, Burberry, di Oxford, England. Pernah juga terjadi seorang pelancung China  membuat marah warga Taiwan kerana membiarkan anaknya untuk buang air besar di tengah-tengah lapangan terbang Taiwan. (ren) 
VIVA.co.id 

No comments:

Post a Comment