Tuesday, June 28, 2016

Kerana terlalu kesepian, lelaki ini berpacaran dengan boneka

27/6/16

Saking kesepian, pria ini pacaran dengan boneka
  ©Instagram
Lelaki  asal Korea Selatan bernama June yang kini tinggal di Kota New York, Amerika Syarikat, mengaku menjalin hubungan asmara dengan sebuah boneka yang dia beri nama Eva.

Lelaki 34 tahun itu mengaku sangat kesepian sehingga dia membeli sebuah boneka. Dalam dunia impian yang dia ciptakan, dia mengaku menjalin hubungan asmara dengan bonekanya layaknya dengan manusia. Dia mengajak bonekanya itu makan, tidur, dan bepergian bersama.
lelaki korea menjalin hubungan dengan bonekanya Instagram

Dia membeli boneka itu sejak Desember 2014. Dan kini June mempamer foto-foto aktiviti dia dan bonekanya di media sosial Instagram.

"Saya bertanya-tanya pada diri sendiri. 'Bagaimana kalau saya menciptakan keabadian semua? Bagaimana jika saya memberi semacam kelahiran bagi sebuah boneka lengkap dengan identiti baru?'" ujar June, seperti dilansir Tabloid Mirror, Isnin (27/6).

"Boneka seks seperti Eva boleh jadi tempat buat memulai. Teknologi berkembang dengan cara yang tidak terduga. Kita akan melihat yang seperti ini dalam lima atau sepuluh tahun," kata dia.
 
"Eva dan saya tidur dan bangun bersama. Kami pergi berbelanja, makan, naik kereta, dan bepergian seperti layaknya orang biasa. Kami tertawa dan menangis, kami merasa bahagia dan kesepian seperti juga orang lain." 
Sumber:Merdeka.com

No comments:

Post a Comment