Monday, July 4, 2016

Wanita Ini Didakwa “kencing” di Tugu Peringatan Perang

4 Julai 16

 
Metro.co.uk -Tugu perang di Grays, Essex, GB.
ESSEX   – Seorang wanita Inggeris didakwa melanggar kesopanan di kawasan publik setelah foto-foto dia kencing di tugu peringatan perang di Grays, Essex, GB, beredar di media sosial.

Dalam foto tersebut, tampak wanita itu melorotkan pakaian dan jongkok di area terbuka di tugu peringatan perang, setelah Inggeris memperingati satu abad atau 100 tahun Pertempuran Somme, seperti dilaporkan Metro.co.uk.

Setelah melacaknya sejak Jumaat (1/7/2016), ketika wanita itu “pipis” di tugu tersebut, polis Essex akhirnya menangkap Kelly Martin (42) dari Lucas Road, Grays, Sabtu (2/7/2016).
Hari Isnin (4/7/2016) ini dia akan dibicarakan ke Mahkamah Basildon Magistrates dengan dakwaan telah melanggar kesopanan di kawasan awam.
 
Metro.co.uk .
 
Di monumen perang di Grays itu tercantum nama ratusan orang yang meninggal dalam Perang Dunia (PD) I dan PD II, serta Perang Korea.
Petugas kebersihan mengomel kerana air seni bergelimangan di lantai dan menebarkan bau hancing yang tajam di sekitar tugu.

Kesal dengan tindakan yang dilakukan perempuan itu, polis  pun menyedari adanya sebuah foto yang beredar di media sosial dan dari bukti itu polis  melacak hingga akhirnya menangkap Kelly Martin.
Sumber:KOMPAS.com

No comments:

Post a Comment