Tuesday, August 23, 2016

Lindsay Lohan teringin sangat ingin bertemu dengan Presiden Vladimir Putin

23/8/16

Lindsay Lohan disebut-sebut sangat ingin bertemu dengan Presiden Vladimir Putin (Foto: Qatar Peninsula)
 (Foto: Qatar Peninsula)

WASHINGTON – Artis Hollywood, Lindsay Lohan, ingin bertemu dengan Presiden Rusia Vladimir Putin. Pertemuan tersebut adalah syarat yang diajukan wanita berusia 30 tahun itu untuk memenuhi undangan sebagai bintang tetamu di sebuah talkshow Rusia.
Syarat itu diungkap oleh pembawa acara bincang-bincang ‘Push Govoryat’, Andrei Malakhov. Ia mengesahkan laporan media-media Negera Beruang Merah bahawa aktris Amerika Syarikat   itu sangat ingin bertemu dengan Putin.

“Saya tidak tahu apa yang hendak dibicarakannya dengan Putin. Menyelamatkan harimau Amur atau tentang orang-orang yang ketagihan dadah barangkali,” ujar Malakhov, seperti dimuat Sky News, Selasa (23/8/2016). 

Acara bincang-bincang asuhan Malakhov itu diyakini ingin mengungkap jalinan kasih antara Lindsay Lohan dengan lelaki kelahiran Rusia, Egor Tarabasov. Lelaki berusia 23 tahun itu dilaporkan telah bertunangan dengan Lohan pada April 2016. 

Menurut laman TMZ, beberapa syarat lainnya juga diajukan Li-Lo –sapaan akrab Lindsay. Selain bertemu dan berfoto dengan Putin, ia juga meminta visa kunjungan selama satu tahun penuh, diterbangkan dengan jet peribadi, serta bayaran senilai USD650 ribu

No comments:

Post a Comment