Thursday, December 8, 2016

Lelaki ini bertindak gila kerana kecewa isteri tak mau lagi berhubungan intim

8/12/16

Kecewa istri tak mau lagi bercinta, pria ini potong alat kelamin
ghasi ram. ©YouTube
Lelaki asal India bernama Ghasi Ram telah menunggu lebih dari satu dekade agar isterinya mau melayani dia di tempat tidur. Namun, sang isteri terus-terusan menolak. Ghasi pun akhirnya kehilangan kesabaran dan nekat memotong alat vitalnya.Usai memotong alat kelaminnya dengan pisau dapur, Ghasi pengsan. Sang isteri yang panik segera memanggil doktor untuk menyelamatkan suaminya. Insiden ini terjadi di desa Uttar Pradesh, bahagian utara India.

"Saya sangat kecewa. Kami tidak pernah lagi berhubungan seks selama 10 atau 12 tahun. Dia tidak pernah mau bercinta dengan saya. Bahkan, dia tidak mau duduk dekat saya dan selalu menolak permintaan saya," kata Ghasi kepada wartawan, seperti dilansir dari laman Daily Mail, Rabu (7/11).

Sementara itu, isteri Ghasi, Manjhri, yang dituduh sebagai biang keladi insiden ini mengaku tak terima telah disalahkan suaminya. Dia mengaku menolak permintaan suaminya kerana sang suami kerap pulang ke rumah dalam keadaan mabuk.
isteri ghasi ram dan anaknya Daily Mail



"Dia selalu pulang dalam keadaan mabuk setiap malam. Dia bahkan tidak pernah mendengarkan saya dan peduli kepada saya," akui Manjhri.

"Saya kata tidak mau kerana dia selalu mabuk. Saya sangat marah kepadanya. Sekarang dia menyalahkan saya atas hal yang tidak pernah saya lakukan," sambungnya.

Pasangan tersebut telah menikah selama 18 tahun dan telah dikaruniai dua anak. Sampai berita ini diturunkan, tidak ada yang melaporkan kes ini kepada pihak yang berwajib.
Sumber: Merdeka.com

No comments:

Post a Comment