Thursday, August 10, 2017

Lelaki ini panik bila terjaga dari tidur, dia berada di saluran pembuangan! Apa yang tak kena ?

 10/8/17

Ads by AdAsia
Error setting up player:
Invalid license key
Learn More
Foto: Coconuts/Sancook
Foto: Coconuts/Sancook

THAILAND - Seorang lelaki di Chiang Mai mungkin menyimpan banyak persoalan di benaknya ketika bangun tidur dia berada di sebuah saluran pembuangan di jalan kota. Sebelum mengalami insiden itu,lelaki  tersebut mabuk-mabukan berat hingga berkeliaran di jalanan.

Melansir dari Coconuts, polis tempatan langsung bergegas ke lokasi ketika  ada laporan dari warga yang mendengar adanya teriakan orang dari dalam saluran pembuangan.

Betapa terkejutnya mereka ketika tahu yang berada di dalam saluran pembuangan itu adalah suara seorang lelaki bernama Jaseu Jafoo (29). Lelaki itu terperangkap di dalam saluran pembuangan sedalam dua meter.

Kerana   penutup saluran sukar dibuka, polis mengarahkan Jaseu untuk berjalan sejauh 10 meter hingga boleh keluar melalui sebuah lubang.

Polis  kemudian menyuruh Jaseu mandi kerana baunya yang menyengat. Setelah itu barulah mereka menyoal siasat Jaseu, menanyakan apa yang sebenarnya terjadi.

Sayangnya, Jaseu tak dapat menjelaskan apa yang terjadi padanya. Pekerja di dapur sebuah hotel itu hanya menjelaskan bahwa dia dan teman-temannya menegak minuman keras.

Jaseu tak tahu bagaimana akhirnya dia masuk dan tidur di dalam saluran pembuangan tersebut. Jaseu juga mengaku kehilangan beberapa barangnya, seperti dompet, wang dan sebuah kalung emas.

Polis  tak dapat memastikan apakah benda-benda tersebut hilang atau dicuri. Mereka juga kebingungan soal bagaimana Jaseu  boleh terperangkap  di dalam saluran pembuangan tersebut.

No comments:

Post a Comment