Thursday, August 10, 2017

VIDEO: Bayi Ini Tiba-Tiba Terjatuh Dari Kereta Di Jalanan Yang Sesak

10/8/17

Ads by AdAsia
Error setting up player:
Invalid license key
Learn More
Foto: ViralHog
Foto: ViralHog
SEBUAH kamera merakam kejadian mencemaskan ketika seorang bayi yang baru belajar berjalan tiba-tiba terjatuh dari pintu belakang kereta.

Dalam video yang diunggah ke akaun Facebook ViralHog, Khamis (10/8/2017), terlihat sebuah kereta sedan berwarna putih di antara kesesakan jalan raya.

Tiba-tiba, pintu belakang kereta itu terbuka dan seorang bayi terjatuh ke jalan. Tak sedar, kereta itu kemudian bergerak perlahan, sedikit lagi menggilas tubuh bayi kecil itu.

Pada saat itulah tiba-tiba bayi itu merangkak dan terhindar dari gilasan kereta. Bayi itu kemudian tertatih-tatih berjalan mengejar sedan yang terus bergerak.


Sebuah teksi di belakang kereta itu tampak membuka pintu kereta hendak menolong . Tapi dia menutup kembali pintu keretanya ketika melihat sedan itu berhenti dan seorang wanita tampak keluar dan menggendong bayi malang itu.

Netizen kemudian mempersoalkan sikap cuai orang tua yang berada di dalam kereta. Beberapa dari mereka menuding mereka sebagai orangtua paling buruk kerana membiarkan anaknya berada di dalam kereta dengan pintu tak terkunci dan tanpa dudukan anak secara selamat.
Sumber: Youtube/Okezone

1 comment:

  1. Coba keberuntungan kamu bersama TikusPoker dengan win rate 82% dijamin player vs player.
    Game yang tersedia Aduq,BandarQ,Capsa Susun, Domino, Bandar Sakong, Poker, Bandarpoker
    Bonus turnover 0,5%, Bonus Referal 15% (Seumur Hidup)
    Info lebih lanjut PIN BBM: D8D6FCFC
    WA : +855-972-815-419 LINE : TIKUSPOKER

    ReplyDelete