Friday, August 4, 2017

Wanita ini ancam terjun dari tingkat 4 kerana kekasih tak mau tolong keringkan rambut. Video

4/8/17


Ads by AdAsia
Learn More

Foto: Youtube
Foto: Youtube
ZHEIJIANG - Seorang wanita di Zheijiang, China melakukan percubaan bunuh diri hanya kerana kekasih enggan tolong keringkan rambutnya. 
Melansir dari Worldofbuzz berdasarkan pemberitaan si Sinchew, kes ini terjadi 1 Ogos 2017 kelmarin, sesaat setelah pasangan tersebut kembali ke rumah sehabis bekerja.

Keduanya kemudian mandi sebelum tidur. Wanita berusia 20 tahun itu kemudian meminta kekasihnya mengeringkan rambut panjangnya, namun ditolak.

Penolakan itu menyebabkan pertengkaran hebat. Wanita itu kemudian berlari ke atas bumbung bangunan tingkat 4 dan mengancam akan melompat. Polis  dan petugas setempat yang mengetahui kejadian ini langsung bergegas untuk menyelamatkan wanita itu.


Wanita itu tetap berdiri di atas bumbung, sementara petugas mencuba meyakinkannya untuk turun. Diperlukan waktu 40 minit bagi mereka hingga dapat mendekati dan menarik tubuh wanita tersebut.

Wanita itu menolak bergerak sebelum kekasihnya meminta maaf. "Setiap kali muncul masalah, selalu aku yang meminta maaf lebih dulu, kamu tak pernah meminta maaf padaku, bahkan ketika kau salah," ujarnya.

Pacarnya kemudian menyampaikan permohonan maaf yang tulus hingga menenangkan wanita tersebut.

No comments:

Post a Comment