Sunday, December 17, 2017

Menjijikkan! Sebelum Dibunuh Lelaki Ini Disuruh Minum Kotoran Manusia

Menjijikkan! Sebelum Dibunuh Lelaki Jepang Ini Disuruh Minum Kotoran Manusia
Menjijikkan! Sebelum Dibunuh Lelaki Jepang Ini Disuruh Minum Kotoran Manusia
Richard Susilo
Sho Itsubo, 29 (kiri) dan Atsuki Sakamoto (39) (kanan) ditangkap polis terlibat kes pembunuhan Akihiro Watanabe (31) 

 TOKYO - Sadis sekali pelaku pembunuhan lima orang termasuk satu wanita ditangkap polis  Shiga pada 10/12/2017 kerana menyiksa, menyekap korban bahkan disuruh minum kotoran manusia sebelum akhirnya korban Akihiro Watanabe (31) meninggal dunia.

"Lima orang suspek telah ditangkap dalam kes pembunuhan Watanabe, antara lain suspek Sho Atsubo, 29, Atsuki Sakamoto, 39, Miyazaki Yukei ,24, dan Shinichi Hagiwara, 39, dari kota Sakai Osaka belum lama ini," papar sumber Tribunnews.com Sabtu ini (16/12/2017).

Tanggal 16 Julai Itsubo dan Hagigawa kerana kesal melihat Watanabe sebagai orang lemah, memukul  Watanabe dengan paip saluran air di Osaka.
Seorang pemilik gym Atsuki Muay Thai Gym, Sakamoto juga merasa kesal dengan anggota gym yang lemah, Watanabe, sekaligus melakukan buli dengan menyuruh minum kotoran manusia dari dalam pet botol yang dilakukan 1 Januari 2017 jam 11:00 waktu Jepun.

Tanggal 15 Ogos korban pindah ke rumah Hagiwara di kota Omihachiman Perfektur Shiga.

Pada tanggal 16 November, penyiasat ​​pindah ke kediaman Itsubo, di sakai Osaka, di mana insiden pemukulan terpisah sedang berlangsung.
Itsubo ditangkap pada hari berikutnya kerana dicurigai mengurung badan dan memukul  korban.

Seorang tetangga mengatakan kepada Mainichi bahwa tiga lelaki dan wanita tinggal di kediaman Itsubo. Sumber tersebut menambahkan bahwa beberapa orang muda lainnya selalu terlihat datang dan pergi, masuk ke luar rumah Itsubo.
Pada tanggal 7 Disember, polis  menuduh kelima tersangka pembunuhan dan pengurungan atas kematian Watanabe.

Hasil bedah siasat(12/12/2017) membuktikan banyak lebam di tubuh Watanabe bekas pemukulan dan kekerasan berkali-kali oleh para suspek. Meninggal nya Watanabe juga akibat bakteria pneumonia.

Sho Itsubo, 29 (kiri) dan Atsuki Sakamoto (39) (kanan) ditangkap polis terlibat kes pembunuhan Akihiro Watanabe (31) 

Sumber:TRIBUNNEWS.COM

No comments:

Post a Comment