Saturday, March 17, 2018

Hujan jongkong emas

Hujan jongkong emas
Kira-kira tiga tan jongkong emas bernilai RM1.4 bilion bertaburan sekitar landasan di bandar Yakutsk, timur Rusia, semalam.
 
MOSCOW- RUSIA. Jongkong emas bertaburan di atas landasan di bandar Yakutsk, timur Rusia, semalam selepas hac kargo pesawat yang membawa sembilan tan barang berharga itu dilaporkan rosak.

Media tempatan melaporkan, kawasan tersebut dihujani jongkong emas dan platinum bersama berlian selepas pesawat An-12 itu berlepas.

"Kira-kira tiga tan jongkong emas bernilai AS$378 juta (RM1.4 bilion) berselerakan di sekitar landasan pesawat tersebut. Siasatan awal mendapati kerosakan pada hac kargo selain angin kuat menyebabkan ia terbuka secara tiba-tiba," jelas laporan itu lagi.

Susulan kejadian itu, pesawat milik Nimbus Airlines yang sedang menuju ke Krasnoyarsk itu terpaksa mendarat cemas di lapangan terbang Magan berhampiran Yakutsk.

Pihak berkuasa turut menutup landasan terbabit untuk operasi mencari kesemua jongkong berharga itu.
"Sebanyak 172 jongkong emas seberat 3.4 tan telah ditemui setakat ini," kata jurucakap polis. - Agensi

1 comment:

  1. Assalamu alaikum Nama saya Surwanto seorang TKW dari HONGKONG ,memohon maaf yang ada di room ini bila kata2 saya ada yang salah,namun tujuan saya di sini hanya ingin berbagi cerita kepada para rekan2 saya yang jadi tkw di negeri orang, hidup di negeri orang memang amatlah susah,gaji pas2an,makan'pun ala kadarnya,namun apa boleh buat demi mencukupi kebutuhan keluarga yg ada di kampung,mau tidak mau saya harus menjalani semua penderitaan itu,namun syukur alhamdulillah berkat kerja keras dan doa saya slama ini alhamdulilah di terkabulkan ,meskipun jalan ini di larang oleh agama tp mungkin inilah satu2nya jalan untuk merubah nasib hidup saya,secara kbetulan saya lihat di internet tentang seseorang yg bisa mengubah nasib Menjadi lebih baik dengan jalan pemasangan angka togel, dan juga bisa Melalui Dana ghoib ..... saya beranikn diri menempuh jalan itu dan ternyata apa yg di berikan oleh Abah MAHADANA betul-betul terbukti dan saya menang 344jt,saya sangat bersyukur atas rezeki yg sy daptkan itu,ini bukan hanya sekedar cerita tp ini kenyataan.Jadi bagi saudara2 saya yg masih jd tkw ataupun yg lagi dalam kesulitan jangan takut menghubungi beliau Di 0853-4288-2547/ +628-5342-882-547 krna sy sudah membuktikannya,wassalam

    ReplyDelete