KUALA LUMPUR - Rangkaian kedai serbaneka 24 jam, 7-Eleven menjelaskan
kejadian tikus memasuki mesin pemanas makanan yang hangat diperkatakan
di laman sosial adalah kejadian terpencil.
"Kami telah mengadakan siasatan dalaman kami sendiri dengan segera dan
dengan kerjasama Kementerian Kesihatan Daerah Petaling mengenai perkara
tersebut.
Kejadian tersebut didakwa berlaku pada 2 Januari lepas di cawangan 7-Eleven di Kelana Centre Point.
Dalam penjelasannya itu, 7-Eleven berkata, pihaknya "mempunyai jaminan
kualiti audit dan langkah kawalan serangga atau binatang perosak untuk
mencegas kejadian tersebut."
"Keselamatan dan kesejahteraan pelanggan kami adalah amat penting
kepada kami dan kami ingin menegaskan bahawa 7-Eleven Malaysia
memastikan semua produk makanan kami adalah berkualiti tinggi dan
dihasilkan secara bersih dalam kemudahan yang diluluskan dan yang telah
diaudit.
"Sekali lagi, kami ingin memohon maaf dan mengucapkan terima kasih
kepada pelanggan kami kerana kesabaran dan pemahaman anda sementara kami
mengambil tindakan pembetulan lagi untuk mengelakkan kejadian seperti
itu daripada berlaku lagi," akhiri 7-Eleven.
Untuk sebarang pertanyaan lanjut, sila hubungi marketing@7eleven.com.my
No comments:
Post a Comment