Monday, August 15, 2011

Jom Tengok Gambar-Gambar Bayi Dewasa - Berusia 30 Tahun Masih Hisap Puting dan Minum Susu Dengan Botol









 semua gambar dari dailymail

Stanley Thornton dari California sudah berusia 30 tahun, namun lelaki dewasa ini masih pakai pampers, hisap puting, minum di botol susu, makan disuapkan dan tidur di katil bayi. Lelaki yang mengalami paraphilic infantilism ini senang diperlakukan seperti bayi.

Paraphilic infantilism ditafsirkan sebagai seseorang yang memiliki keinginan untuk menggunakan pampers dan suka diperlakukan kegemaran terhadap pampers dikenal sebagai diaper lovers (DLs).

Mereka ini tidak memiliki hasrat seksual dan dikenali sebagai bayi dewasa (Adult babies/AB). Umumnya DLs dan AB tidak memiliki hasrat seksual terhadap anak-anak.

Dorongan ingin diperlakukan sebagai bayi ini biasanya muncul ketika berusia 5-15 tahun dan majoriti adalah heteroseksual. Oleh kerana keadaan mereka ini tidak berbahaya, maka orang dengan infantilitis jarang mencari bantuan perubatan.

Stanley Thornton menikmati kehidupan 'bayi dewasa' di apartmentnya di California dengan membuat sebuah katil bayi raksasa, menghabiskan hari-harinya dengan bermain lego sambil menghisap puting serta minum dari botol dan mahu disuap, oleh Sandra Diaz, pengasuhnya yang bertindak seperti ibunya, ketika mahu makan .


Ketika usianya 13 tahun Thornton seringkali kencing malam, dan ia mulai kembali ke zaman kanak-kanaknya. Ketika berusia 14 tahun dia selalu menginginkan kenyamanan semasa bayi seperti mainan, tempat tidur dan menggunakan puting. Ketika berusia 20 tahun sampai sekarang dia masih memakai pampers setiap hari.

Pada tahun 2000, dia dikatakan mulai mencari 'ibu' di website, dan tempat dimana ia boleh membeli pampers. Setiap pagi pengasuhnya akan membangunkannya dari tempat tidur yang sekelilingnya penuh mainan warna-warni.

"Saya suka tempat itu, ia sangat nyaman dan mudah, ketika masuk ke dalamnya maka saya merasa seperti bayi," kataThornton, seperti laporan dari Dailymail, 9 Ogos 2011.

Keadaan yang dialami oleh Thornton biasanya terjadi sebagai kepuasan seksual, tapi hal yang dialami oleh Thornton berbeza kerana ia menemukan kepuasan dan tidak memiliki hasrat seksual terhadap anak-anak.

"Aku ingin diperlakukan sebagai bayi hanya untuk mendapatkan cinta, kasih sayang dan kenyamanan, hanya untuk kembali ke masa-masa aku dirawat dengan baik," katanya.

Miss Diaz said: 'I love him like he is my favourite nephew, he is like my family member who lost his mother, and I'm like the aunt stepping in and saying I'm still here for you.'

Mr Thornton changes into adult clothes when he goes outside, but as soon as he gets home he goes back into 'baby mode.'

lucu kan computer pun dia pandai....macam-macam penyakit yang di luar pengetahuan kita  .



No comments:

Post a Comment