Monday, October 17, 2011

Bapa Durjana Perkosa Dua Anak Kandungnya



Gistink.Info - Seorang perempuan Arab Saudi yang pergi ke rumah sakit bersama ibunya tiba-tiba tertegun. Pangkalnya, rasa nyeri yang dialaminya belakangan ini di sekitar perut merupakan pertanda bahawa dirinya positif hamil.

Terkejut mendengar anak gadisnya hamil, sang ibu langsung menanyakan siapa ayah dari janin yang dikandungnya itu. Terkejut bukan kepalang, sang Ibu mendengarkan anak gadisnya itu menceritakan bahawa, yang telah menghamilinya adalah ayah kandungnya sendiri.

Ketika mendengar cerita tersebut, sang ibu hampir runtuh. Sebab, tidaknya hanya anak perempuannya yang berumur 30 tahun tersebut digagahi bapaknya sendiri. Melainkan adiknya yang berumur  28 tahun, juga ikut diperkosa ayah kandungnya.

Doktor di rumah sakit yang berada di kota barat Makkah, yang memeriksa gadis itu mencuba untuk meyakinkan sang gadis dan ibunya bahawa tidak ada yang salah dengan anaknya itu. Rasa sakit yang dialami sang gadis saat ini adalah kerana ia hamil.

"Puteri saya, yang belum menikah, memberitahu saya, bahawa dia telah diperkosa oleh ayahnya di ruang tamu rumah selama lima bulan terakhir ... ia juga mengatakan adiknya juga telah diperkosa oleh ayahnya," ujarnya kepada harian Arab Sabq Ahad (16/10).

Surat khabar itu mengatakan sang ibu langsung melaporkan tindakan biadab suaminya itu kepada  polis. Dan tak lama kemudian polis setempat menahan lelaki berumur 56 tahun itu.

"Sang ayah diketahui merupakan penagih dadah dan polis kini menyiasat kes  tersebut dan menunggu tes DNA sebelum mengajukan tuduhan terhadap dirinya."
sumber

No comments:

Post a Comment