Friday, March 15, 2013

Ajak Anak Rompak Bank

  15 Mac 2013

Foto: Orange
Foto: Orange
TOOELE Polis Tooele, Amerika Syarikat  dikejutkan dengan rompakan bank yang dilakukan sepasang suami isteri (pasutri) yang membawa serta anak-anak mereka.  

Sepasang suami istrri ini ditangkap polis setelah melakukan rompakan  bank di Tooele, Utah, Amerika Syarikat  . Pada aksi rompakan ini, mereka juga mengikut sertakan kedua anaknya.
 
Pasangan perompak yang tidak ingin diketahui identitinya ini merompak kerana mereka mengalami masalah kewangan. Keluarga mereka mengalami penggusuran dan juga harus memikul beban tagihan rumah sakit yang sangat mahal.
Salah satu pekerja bank mengatakan bahawa pasangan perompakk ini memasuki bank dan langsung menuju ke kaunter sambil meminta wang secara paksa.
 
“Setelah mendapatkan wang yang dipinta wanita itu melarikan diri dengan menggunakan kereta,” ungkap pegawai bank, seperti dikutip Orange, Jumaat (15/3/2013). 

Setelah kejadian rompakan itu pihak polis mencari kenderaan yang dipakai pelaku saat melakukan aksinya. Kemudian polis  berhasil menangkap pasangan   itu beserta barang bukti ratusan dollar dalam bentuk tunai.

No comments:

Post a Comment

Post a Comment