Wednesday, May 15, 2013

Lelaki Zimbabwe Ini Hidup Kembali Setelah Mati Dua Hari

mati hidup lagi 
Seorang Lelaki di  Zimbabwe   hidup lagi setelah dia mati dua hari dan terbaring di dalam keranda.

Lelaki itu,  Brighton Dama Zanthe sepertinya masih diberikan umur panjang oleh tuhan dan belum diizinkan untuk mati dan masuk kedalam kuburan.
Setelah dua hari mati Brighton Dama Zanthe mengejutkan para pelawat yang melawat ke rumahnya, secara tiba tiba  Brighton Dama Zanthe yang telah mati dua hari dan telah terbaring kaku di dalam keranda secara mengejutkan hidup kembali.

“Saya adalah orang pertama yang melihat kakinya bergerak ketika saya berada di antrian untuk melihat tubuhnya. Pada awalnya saya tidak percaya, tapi saya baru menyedari bahawa memang ada beberapa gerakan pada tubuh Zanthe,” kata salah satu kerabatnya, Lot Gaka, seperti dikutip Huffington Post, Rabu (15/5/2013).

Mengetahui jika Brighton Dama Zanthe keluarga segera membawa Brighton Dama Zanthe kerumah sakit untuk memastikan jika Brighton Dama Zanthe benar benar belum mati.
Kejadian mati lalu hidup kembali sebenarnya bukan hanya terjadi pada Brighton Dama Zanthe, wanita  Zimbabwe  juga pernah dilaporkan hidup lagi setelah mati berhubungan seks namun ketika ingin dimasukan kedalam peti mati oleh polis  wanita ini hidup dan berteriak minta tolong.

No comments:

Post a Comment

Post a Comment