Thursday, March 26, 2015

Wanita ini terlalu zalim keatas bekas suaminya

26/3/15

Perempuan cemburu potong penis bekas suaminya agar tak nikah lagi
  ©2015 Merdeka.com/CEN/mirror.co.uk

Wanita  cemburu potong alat vital  bekas suaminya agar tak nikah lagi

Perempuan berusia 38 tahun di China ini sangat posesif, sampai membuat cacat   mantan suaminya. Wanita itu,  Fu asal Kota Fushan, Wilayah Guangdong  memotong alat kelamin bekas pasangannya gara-gara khuatir lelaki itu  hendak berkahwin lagi, awal minggu ini.

Tabloid Mirror melaporkan, Khamis (26/3), mangsa bernama Hong Shih kini sedang dirawat di rumah sakit setempat. Lelaki 38 tahun itu padahal seorang pengusaha terkenal di Kota Fusan.

"Saya tidak menyangka akan jadi seperti ini, kerana Fu minta bertemu kembali   untuk membahas kemungkinan rujuk," ungkap Shih.
Tanpa ada prasangka apapun, Shih bertemu Fu di dapur bekas rumah mereka. Pengusaha ini semula sudah berniat rujuk kerana ingat nasib tiga anak hasil perkahwinan mereka.

Tapi dalam pertemuan itu, tidak tercapai kata sepakat.  Ketika Shih kurang waspada, mantan isterinya memelorotkan seluar sukan yang sedang dia pakai.
"Saya terkejut dan mencuba mengenakan kembali seluar. Ketika itu (Fu) membungkuk lalu memotong kemaluan saya," kata lelaki malang  ini.
Sambil berteriak Fu menyatakan bahawa tidak boleh ada perempuan lain memiliki Shih. "Dia bilang kalau memang tidak boleh rujuk, dia tidak mau saya menikah lagi."

Beruntung, jarak rumah sakit dari kediaman Shih cuma 800 meter. Sambil berlumur darah, lelaki ini akhirnya mendapat  rawatan. Setelah pembedahan tiga jam, doktor mengatakan alat kelamin  Shih masih boleh berfungsi.
Fu kini masih diperiksa polis  kota Fusan. Setelah usaha pemotongan alat kelamin itu, dia sempat menjenguk Shih di rumah sakit, lalu menyerahkan diri ke balai  polis .
Sumber|:Merdeka.com

No comments:

Post a Comment