Wednesday, October 26, 2016

Burung pecah rahsia kecurangan suami dengan pembantu rumah

26/10/16

Gara-gara burung beo, perselingkuhan suami dan pembantu terbongkar
Burung beo. ©2012 Merdeka.com
 Seorang wanita asal Kuwait mengungkap hubungan gelap antara suami dan pembantunya dengan cara unik, yakni melalui suara burung beo.

Dugaan perselingkuhan ini terungkap ketika burung beo peliharaannya kerap menyuarakan kata-kata genit sang suami yang sudah lama tidak dia dengar.
"Dari situ saya mulai bertanya-tanya ada hubungan apa antara suami dan pembantu saya," kata wanita itu kepada harian Al Shahed, seperti dilansir dari laman metro.co.uk, Rabu (26/10).

Wanita yang tidak disebutkan namanya itu mulai menangkap suara burung beo sebagai bukti perselingkuhan   suaminya dan melaporkannya kepada polis . Seperti diketahui, perzinahan merupakan hal haram di negara Teluk. Pelanggaran ini boleh berpotensi hukuman penjara.

Sayangnya, pihak  polis   setempat mengatakan ucapan burung beo tidak boleh dijadikan bukti di mahkamah kerana boleh saja percakapan intim seperti itu didengar hewan tersebut dari TV atau radio.

Kerana saksi dianggap kurang kredibel, maka kes ini tidak dilanjutkan. Meski begitu, berita ini tetap menjadi pembicaraan hangat media di seluruh dunia.
 Sumber:Merdeka.com 

No comments:

Post a Comment